Müşterilerinize gerçekten ilginç bültenler ve faydalı içerikleri e-postayla gönderdiniz mi, ancak açılma oranınızda bir artış görmüyor musunuz? Sadece konu satırlarınız olabilir. Her 3 kişiden biri, iyi bir konu satırına sahip olmadıkça e-postalarını açmaz.
Müşterilerinize ilginç bültenler ve faydalı içerikler gönderiyorsunuz, ancak açılma oranlarınızda bir artış görmüyor musunuz? O zaman konu satırlarınıza kadar inebilir. Her üç kişiden biri, bir e-postayı açıp açmamayı konu satırına göre belirler.
Konu satırlarınızı ve açılma oranlarınızı iyileştirmek için 5 ipucu:
- İstatistikleri ve sayıyı kullan
Konu satırına belirli sayıların dahil edilmesi, belirsiz bir ‘paradan tasarruf’ satırına tıklamaktan çok daha çekicidir.İnanılmaz ama gerçek istatistikler, insanları daha fazlasını okumaya meraklandıracak. - Önizleme metnini kullan
Önizleme metnini mi kullanıyorsunuz? varsayılanın sizi kısa kesmesine izin vermeyin, konu satırınızı ilerletmek için önizleme metnini kullanın.Örneğin, yalnızca sınırlı bir süre için özel teklif | 24 saat içinde %30 indirim kazanın. - Emojileri bir deneyin
Konu satırında emoji kullanan markalar, açılma oranlarının %50 arttığını tespit etti. Neden kendin denemiyorsun? Dedikleri gibi: Bir resim bin kelimeye bedeldir. - Gönderen alanını kişiselleştir
Doğrudan bir markadan e-posta almak kişisel olmayabilir, gönderen alanına kendi adınızı eklemeyi deneyin. İnsanlar, arkasında bir kişi olduğunu hissederlerse, markanıza bağlanma olasılıkları daha yüksektir. - A/B Test konu satırları
konu satırı yazmanın milyonlarca yolu vardır; hepsini test etmelisin. Kitleniz için neyin işe yaradığını görün. Sendmail, A/B testini sizin için kolaylaştırır.