GenelMailing

Konu satırlarınızı ve açılma oranlarınızı iyileştirmek için 5 ipucu:

Müşterilerinize gerçekten ilginç bültenler ve faydalı içerikleri e-postayla gönderdiniz mi, ancak açılma oranınızda bir artış görmüyor musunuz? Sadece konu satırlarınız olabilir. Her 3 kişiden biri, iyi bir konu satırına sahip olmadıkça e-postalarını açmaz.

Müşterilerinize ilginç bültenler ve faydalı içerikler gönderiyorsunuz, ancak açılma oranlarınızda bir artış görmüyor musunuz? O zaman konu satırlarınıza kadar inebilir. Her üç kişiden biri, bir e-postayı açıp açmamayı konu satırına göre belirler.

Konu satırlarınızı ve açılma oranlarınızı iyileştirmek için 5 ipucu:

  1. İstatistikleri ve sayıyı kullan
    Konu satırına belirli sayıların dahil edilmesi, belirsiz bir ‘paradan tasarruf’ satırına tıklamaktan çok daha çekicidir.İnanılmaz ama gerçek istatistikler, insanları daha fazlasını okumaya meraklandıracak.
  2. Önizleme metnini kullan
    Önizleme metnini mi kullanıyorsunuz? varsayılanın sizi kısa kesmesine izin vermeyin, konu satırınızı ilerletmek için önizleme metnini kullanın.Örneğin, yalnızca sınırlı bir süre için özel teklif | 24 saat içinde %30 indirim kazanın.
  3. Emojileri bir deneyin
    Konu satırında emoji kullanan markalar, açılma oranlarının %50 arttığını tespit etti. Neden kendin denemiyorsun? Dedikleri gibi: Bir resim bin kelimeye bedeldir.
  4. Gönderen alanını kişiselleştir
    Doğrudan bir markadan e-posta almak kişisel olmayabilir, gönderen alanına kendi adınızı eklemeyi deneyin. İnsanlar, arkasında bir kişi olduğunu hissederlerse, markanıza bağlanma olasılıkları daha yüksektir.
  5. A/B Test konu satırları
    konu satırı yazmanın milyonlarca yolu vardır; hepsini test etmelisin. Kitleniz için neyin işe yaradığını görün. Sendmail, A/B testini sizin için kolaylaştırır.
Daha Fazla Göster

SendMail

SendMail, 2015 yılından bugüne e-posta pazarlama alanında hizmet vermeye devam etmektedir. Toplu mail gönderimi konusunda profesyonel ekibi ve güçlü alt yapısı ile sorunsuz hizmeti kendisine ilke edinmiş olan SendMail, müşteri memnuniyetini önemsemekte ve müşteri ihtiyaçları doğrultusunda ürünlerini geliştirmektedir. Avrupa'nın en büyük 2. altyapısına sahip olan SendMail, saatte 100 milyon toplu mail gönderimi kapasitesine sahiptir. 

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı