GenelMailing

Sendmail Toplu Mail Gönderim Raporlama

Sendmail Toplu Mail Gönderim Raporlama

Dijital pazarlama yöntemlerinden biri de şüphesiz ; toplu mail gönderimi. Firmalar kullanıcılarına ulaşmak için bu yöntemi seçerler.  Toplu mail gönderiminde müşterilerinize kampanyalarınızı, tanıtımlarınızı görsel olarak mail aracılığı ile ulaştırmak sendmail ile artık çok kolay.

Firmalar kişisel e-posta adresleri ya da kurumsal mail adresleri ile gönderim yaptıklarında spama düşme oranları daha yüksekir. Bu sebepten dolayı toplu mail gönderimi yapan firmalar ile iletişime geçmektedir. Toplu mail gönderimi yapan firmalar müşterilerine bir alt yapı sunmaktadır.

Not: Sendmail dünyadaki anti-spam organizayonu üyesi, Avrupanın en büyük 2. Gönderim alt yapısına sahip ve sertifikalı göndericiler üyesi olması gönderimlerinizin inboxa düşme oranının yüksek olmasında olumlu katkısı bulunmaktadır.

Toplu Mail Gönderim Raporu

E-mail Marketing; detaylı rapor ile ölçülebilir kazanç sağlamaktadır. Gönderdiğiniz bültenleri kim, ne zaman, hangi cihazdan açmış ve nereye tıklamış rahatlıkla görebilir, email marketing kampanyanızın verimliliğini ölçülendirebilirsiniz.

Sendmail Rapor Okuma

Sendmail hesabınız içerisine kolaylıkla raporları inceleyebilirsiniz.

Bu işlem için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.

Şimdi Sendmail ekranında iken yukarıdaki menüden “Mailingler” menüsüne tıklayınız.

Gelen ekranda sol tarafta “Mailing Geçmişi” tıklayınız.

Mailing Arşivi ekranında daha önceden yolladığınız mailinglerin raporuna hızlı bir şekilde ulaşabilirsiniz. Üzerine tıkladığınız da yeni bir pencere açılacaktır.

Not : En son yaptığınız mailin en üstte yer alacaktır.

 

Açılmalar  Tekil açılma alanın da  müşteri sizin mailinizi 1 kez görmüş ve açmıştır. Açılmalar ise müşteri mailinizi birkaç kez açmıştır. Örneğin ; 1 kişi 3 kere açmıştır toplam açılanı gösterir.

Tıklamalar Tekiş tıklama alanın da müşteri sizin mailinizde resmin üzerine ya da içeriğinizde bulunan linkin üzerine 1 kez tıklamasıdır. Tıklamalar ise müşterinin mailinizn içeriğinde birkaç kez linke tıklamasıdır. Tıklamalar ise örneğin ; 1 kişi 3 kere tıklamıştır toplam tıklamayı gösterir.

Yansıma alanın da sürekli yansımalar yani attığınız mail 2 kez ulaşmadı ise o mail adreslerine otomatik olarak mail gönderilmez. Geçici yansıma ise attığınız mail 3 kez ulaşmadı ise o mail adreslerine otomatik olarak mail gönderilmez.

Abonelikten Çıkanlar alanın da ise hazırladığınız mailin içeriğinde abonelikten ayrıl diyen mail adreslerine otomatik olarak bir daha mail atmaz.

Ek Bilgiler yanıtlar ise sizin yolladığınız maile cevap veren kişileri gösterir.

Daha Fazla Göster

SendMail

SendMail, 2015 yılından bugüne e-posta pazarlama alanında hizmet vermeye devam etmektedir. Toplu mail gönderimi konusunda profesyonel ekibi ve güçlü alt yapısı ile sorunsuz hizmeti kendisine ilke edinmiş olan SendMail, müşteri memnuniyetini önemsemekte ve müşteri ihtiyaçları doğrultusunda ürünlerini geliştirmektedir. Avrupa'nın en büyük 2. altyapısına sahip olan SendMail, saatte 100 milyon toplu mail gönderimi kapasitesine sahiptir. 

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
Kapalı